SEO paslaugos – Mitai, burtai, magija.

SEO paslaugos

1.2.3

Apie SEO specialistus ir SEO agentūras.

Ieškote SEO specialistų? Planuojate samdyti SEO agentūrą? Tuomet šis straipsnis bus naudingas. Ar Lietuvoje yra SEO profesionalų? ŽINOMA, kad yra, bet kaip ir kiekvienoje srityje profesionalius SEO specialistus galima suskaičiuoti ant pirštų. Rinkoje yra daug SEO specialistų, kuriuos samdyti taip pat galite, tik jie ne profesionalai. Ar yra skirtumas? Jeigu Jūsų projektas orientuotas į vieno didmiesčio auditoriją, ar į ne itin didelės konkurencijos rinką, tuomet SEO specialistai tikrai padės pasiekti aukštas pozicijas „Google“ paieškos sistemoje. Dažnai SEO agentūrose dirba ne vienas SEO specialistas, tad kaip sakoma „kelios galvos, geriau nei viena“. Lietuvos stipriausiuose SEO agentūrose dirba profesionalūs SEO specialistai, tad jie žino ką daro. Rekomenduojame juos. O su kuo nereikėtų dirbti? – su „specialistais“, kurie mažai ką išmano apie SEO, neturi pasiekę rezultatų ir neturi daug darbo patirties. Visus SEO paslaugas teikiančius SEO specialistus ir agentūras galima filtruoti pagal jų atliktus darbus. Tai yra objektyviausias būdas įvertinti, kokią naudą galite gauti Jūs.

TOP didžiausi mitai apie SEO paslaugas.
SEO paslaugos ir jų naudojimas įmonių skaitmeninėje rinkodaroje su kiekviena diena didėja, tad daugėja ir mitų apie šias paslaugas. Du pagrindiniai mitai apie SEO:

1. SEO specialistai negali garantuoti pozicijų paieškos sistemoje.
Vienas didžiausių mitų, kuris remiasi tuo, kad paieškos sistema veikia chaotiškai, nėra jokių principų ar standartų. Ar tai tiesa? Jeigu ne pirmą dieną naudojatės „Google“ paieškos sistema, tuomet tikriausiai nepastebėjote itin didelių pasikeitimų per pastaruosius 10 metų. Kas vienija visas TOP pozicijose esančias svetaines – kokybė. Naudodamiesi paieškos sistema jūs norite kuo greičiau rasti atsakymus į jūms rūpimus klausimus. Ar gi ne taip? „Google“ paieškos sistema tą puikiausiai žino, todėl į TOP 1-2 pozicijas patenka puslapiai, kurie patenkina tą Jūsų norą. Ieškote automobilio? Lietuvoje pirmose pozicijose rasite „autoplius.lt“ ar „autogidas.lt“. Tikriausiai sutiksite, kad tai yra didžiausi automobilių skelbimų portalai. Ieškote internetinės parduotuvės? Įveskite į paieškos sistemą užklausą „internetinė parduotuvė“ rasite: „1a.lt“, „rde.lt“, „pigu.lt“. Ar gi paieškos sistema klysta? Pateikia blogą informaciją? Ne, ji pateikia puikiai Lietuvos vartotojams žinomas internetines parduotuves. O kaip yra su prekėmis? Įveskite raktažodį „padangos“ ir paieškos pirmame puslapyje rasite žinomiausias padangų parduotuves. Taigi, greičiausiai supratote, kad į pirmą puslapį patenka kokybę spinduliuojančios svetainės ir atitinkančios jūsų įvestą užklausą. Tad, kaip yra su pozicijų garantavimu? Ar gali SEO specialistai tai garantuoti? Žinoma, kad gali. Kaip ir visur yra papildomų sąlygų. Svetainė turi būti kokybiška, su įdomiu vidiniu turiniu. Gerai, SEO specialistai garantuoja pirmą paieškos puslapį, o kaip su TOP1-2 pozicijomis. Ar galima jas garantuoti? Galima. SEO specialistai turės dirbti. Reguliariai stebėti kitų konkurentų veiksmus, ir reikiamu momentu gerinti vidinį svetainės turinį arba didinti tikslingų atgalinių nuorodų kiekį. SEO specialistai negali garantuoti, kad kiekvieną diena Jūsų svetainė bus TOP 1, nes tai iš tikrųjų priklauso nuo „Google“. SEO specialistai gali užtikrinti, kad užimsite šias pozicijas ir jas išlaikys. Gali trumpam laikui konkurentas aplenkti jus, bet tai tik laiko klausimas, kada jūs vėl tapsite TOP1. SEO paslaugos yra kontroliuojamas procesas. Profesionalios SEO agentūros ar profesionalūs SEO specialistai, tai puikiai supranta. Jeigu SEO specialistai pasakoja, kad negali garantuoti pozicijų, tuomet ką jie gali atlikti. Patekti į TOP 10. Kokia iš to nauda Jums?

SEO paslaugos

2. SEO paslaugos greitas procesas.

O taip, šis mitas kažkodėl labai platinamas. Teko ne kartą matyti SEO „specialistus“ skelbiančius, kad pasieksite TOP pozicijas per du mėnesius. Skelbimų autoriai net teikia garantijas. Jeigu tai būtų tiesa, tuomet „Google“ paieškos sistemoje esanti informaicija keistusi kiekvieną dieną. Milijonai svetainių kiltų ir leistusi paieškos pozicijose. Gerai, kad taip nėra. Jeigu vakar ieškojote informacijos, ir ją radote pirmo puslapio 9 pozicijoje esančioje svetainėje, tai rytoj, ją, ten ir rasite. Gali būti, kad ji nukris į 10 vietą ar pakils į 8 pozicija. Bet tikrai nebus taip, kad ji atsiras 6 lape, nebent svetainę prižiūrintys SEO „profesionalai“ naudoja draudžiamus ir kvailus atgalinių nuorodų rinkimo metodus. Rinkoje sutikti tokių „specialistų“ tikrai sunku. Taigi, profesionalios SEO paslaugos yra ilgalaikis procesas ir minimaliai užtrunka nuo 6-12 ar net 18 mėn. Norite būti transliuojami paieškos sistemoje jau po kelių valandų? Naudokite „Google Adwords“ skelbimais.

SEO paslaugos

Kokių burtų reikėtų vengti?

Venkite SEO agentūrų ar SEO specialistų, kurie nežino ką daro. Jeigu jau pirmo susitikimo metu „specialistai“ nenori garantuoti savo darbo rezultatų, vengia konkretumo – ženklas, kad jie nėra šios srities specialistai. Profesionalūs SEO specialistai ar agentūra paklausus apie rezultatus, pirmiausia pasidomės ką jūs žinote apie šias paslaugas, ar suprantate kaip vyksta visas procesas, kokius darbus atliks SEO specialistai. Išsiaiškinus, kad Jūsų žinios yra klaidingos, SEO agentūros darbuotojai būtinai padės suprasti kas yra SEO, kiek laiko užtrunka rezultatų pasiekimas. Kaip jau supratote, kiekvienas profesionalus SEO specialistas ar agentūra pirmiausia kalbasi su būsimu klientu. Diskutuoja ir stengiasi, kad Jūs pilnai suprastumėte ką jie daro, kaip daro ir kaip viskas vyksta. Liaudiškai kalbant, dalinasi savo „know how“ informacija.

Patiko straipsnis? Tuomet patiks ir Bilger.lt

Šilumos siurbliai: http://www.klima.lt/

Skrajučių gamyba egzistuoja jau daugiau nei šimtmetį

Skrajuciu gamyba

Jei pažvelgtume į praėjusį šimtmetį, pamatytume, kad net ir tuo laikotarpiu buvo naudojamos skrajutės. Tai rodo, kad pastarųjų fizinės reklamos priemonių populiarumas išliko iki šiol. Tai kur kas daugiau nei šimtas metų! Ką tai rodo? Akivaizdu, kad skrajuciu gamyba yra visuotinai pripažįstama ir efektyvi reklamos priemonė, be kurios net ir dabartiniame technologijų amžiuje vargiai gali išsiversti pačių įvairiausių sričių verslo subjektai.

Žinoma, tam, kad skrajučių gamyba nenueitų perniek, būtina turėti reikiamos patirties ir žinių, padedančių pro akis nepraleisti net ir pačių smulkiausių detalių. Egzistuoja labai įvairių dydžių skrajutės – ir kiekvienas jų turi vis kitokį tikslą. Negalima pamiršti ir popieriaus, ant kurio bus spausdinama jūsų norima informacija – suprantama, kad jis turi būti kokybiškas. Tačiau tai tikrai nėra vieninteliai aspektai, kuriuos turėtumėte įvertinti.

Visų svarbiausia tinkamai apgalvoti skrajutės turinį. Būtent jis turės didžiausios įtakos vartotojų elgsenai. Svarbu ne tik tai, kokią žinią perduosite, bet ir tai, kuriose vietose pateiksite vienus ar kitus grafinius elementus, šūkius ir kitas detales. Kaip matote, yra svarbi visuma. Nesusitelkite vien tik ties tekstinės informacijos išgryninimu. Tai nėra vienintelė užduotis, kurią reikėtų atlikti.

Kita vertus, nereikėtų pamiršti, kad skrajutėse nederėtų pateikti pernelyg daug informacijos. Jose įprastai nėra daug vietos – juk norima kartu pateikti ir vieną kitą nuotrauką, logotipą ir kitas detales, todėl kur kas geriau, jei informacija bus koncentruota ir būtent ta, kuri jūsų potencialiems klientams suteiks daugiausiai naudos. Nemanykite, kad vartotojai yra linkę skrajučių peržiūrai skirti daug savo laiko, todėl stenkitės juos sudominti vos per keletą akimirkų.

Be abejo, patyrę marketingo specialistai puikiai žino, kokias detales ir kokią informaciją reikėtų pasitelkti tam, kad vartotojai liktų sudominti. Jei tokių žinių ir patirties neturite, tai nėra problema, kurios nebūtų galima išspręsti. Rekomenduojama kreiptis į skrajučių gamyba ir kitos reklaminės spaudos kūrimu užsiimančią bendrovę, kurios specialistams pateiktumėte visą reikiamą medžiagą tolimesnių darbų atlikimui. Tai padės išvengti nesusipratimų ir leis daugelį darbų nusimesti nuo savo pečių.

Kodėl SEO paslaugos yra toks populiarus diskusijų objektas

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) šiandien internete yra viena iš didžiausią susidomėjimą ir ypatingai daug diskusijų keliančių temų. Tačiau reikėtų pabrėžti, kad tai taipogi yra ir viena iš daugiausiai klausimų klientams keliančių temų. Bendrąja prasme SEO paslaugos gali būti apibūdinamos kaip siekis pagerinti tinklalapio pozicijas natūraliuose (arba dar kitaip vadinamuose – organiniuose) internetinių paieškos sistemų sudaromuose sąrašuose.

SEO paslaugos

Net ir toks konkretus šių paslaugų apibrėžimas gali sukelti nemažai klausimų apie optimizavimo paieškos sistemoms reikšmę ir pagrindinį tikslą. Taigi, neretai klausiama, kodėl SEO yra tokia populiari ir prieštaringai interpretuojama tema. Todėl dabar pateiksime jums penkias priežastis, kodėl pastarosios paslaugos sulaukia tokio didelio populiarumo.

1. Tikslinis tinklalapio lankytojų srautas

Jei paklaustumėte didžiosios dalies tinklalapių savininkų ir žmonių, dirbančių SEO rinkoje, koks yra pagrindinis veiksnys, lemiantis internetinio verslo sėkmę, turbūt kiekvienas atsakys, kad tai yra tinklalapio lankytojų srautas, o dar tiksliau – tikslinis srautas.

Šiuo metu internete efektyviausios priemonės nuolatiniam tiksliniam tinklalapio lankytojų srautui sukurti yra paieškos sistemos, o populiariausia pasaulyje sistema yra visiems gerai žinoma Google, kurios vartotojų skaičius 2015 m. viršija vieną milijardą. Kasmet atliekamų tyrimų duomenys rodo, kad maždaug 75-80 % visų interneto vartotojų atliktų pirkimų prasidėjo nuo internetinės paieškos sistemos, ir didžioji dalis žmonių, aplankančių tinklalapius, įprastai ateina būtent naudodamiesi minėta sistema.

Pastarieji skaičiai akivaizdžiai dominuoja, todėl SEO paslaugos negali būti ignoruojamos, jei norima pasiekti geriausių rezultatų. Juolab, dėl to, kad tinklalapių optimizavimas paieškos sistemoms yra skirtas geresnei pozicijai paieškoje pasiekti, natūralu, jog žmonės vis labiau domisi šia sritimi ir ima ją vis dažniau praktikuoti.

2. Pinigai

SEO yra milžinišką pelną generuojantis verslas. Paieškos sistemos iš reklamos kasmet gauna milijardus dolerių. Savo ruožtu tinklalapiai kiekvienais metais jų savininkams atneša milijardines pajamas, tiek naudojantis mokamomis reklamos paieškos sistemose priemonėmis, tiek ir iš natūralių ir nemokamų pozicijų paieškos rezultatuose.

Nėra ko abejoti, kad konkurencinį pranašumą labai greitai besivystančiame interneto pasaulyje individualiai veikiantiems ar bendroves turintiems asmenims suteikiančios didžiulės generuojamos pajamos kelia karštas ir nesustabdomas diskusijas. Todėl jau seniai akivaizdu, kad SEO paslaugos prieš kitas reklamos formas suteikia didžiulį pranašumą, skatindamos pardavimus internete.

3. Nėra ypač griežtų SEO apribojimų

Šios paslaugos neretai galėtų būti įvardijamos kaip moderni laukinių Vakarų versija. Tik nereikėtų suprasti klaidingai – nesąžiningi ir „nešvariais“ laikomi metodai niekuomet nėra ir nebus pateisinami bei toleruojami. Šiuo atveju kalbame apie tai, kad kiekvienas atvejis yra individualus ir kaskart galima pritaikyti ar sujungti į vieną visumą vis kitokio pobūdžio strategijas. Tai ne tik sistemingų veiksmų, bet ir didelio kūrybiškumo reikalaujantis procesas.

Iš tiesų, būtent dėl minėtos veiksmų laisvės ir daugybės įvairių strategijų internete yra nuolatos diskutuojama ir ginčijamasi dėl vienos ar kitos minties, komentarų, pritaikytų sprendimų ir kitų veiksmų, susijusių su SEO technikomis ir metodais. Teisinga ir neteisinga gali būti apibrėžiama kiekvieno žmogaus etikos normomis, kurias, beje, kiekvienas žmogus nustato skirtingai. Kas vienam atrodo neetiška, kito gali būti traktuojama kaip visiškai teisinga priemonė. Būtent todėl SEO rinkoje yra kalbama apie „baltąjį“, „pilkąjį“ ar „juodąjį“ optimizavimą paieškos sistemoms. Kadangi kiekvienas veiksmas sulaukia atoveiksmio, natūralu, kad SEO paslaugos visuomet turėtų būti teisingos ir etiškos objektyviąja, o ne subjektyviąja prasme.

4. Paieškos sistemos

Tinklalapių optimizavimas paieškos sistemoms buvo sukurtas kaip šalutinis paieškos sistemų kūrimosi ir spartaus populiarėjimo produktas. Be paieškos sistemų SEO rinka, kokią ją žinome dabar, egzistuoti negali.

Statistika kiekvienais metais mums pateikia skaičius, kurie parodo interneto vartotojų pasauliniu mastu elgseną, t.y. lankytojų srautus ir jų atliekamus veiksmus. Paieškos sistemos iki šiol yra pagrindinė jungtis, susiejanti tinklalapius ir interneto vartotojus.

Pagrindinis paieškos sistemos tikslas yra pateikti interneto vartotojams pačius tiksliausius ir patikimiausius rezultatus internetinėje paieškoje, todėl tokios sistemos nuolat vystosi ir tiesiogiai veikia SEO rinką, kuri turi greitai reaguoti į vykstančius pokyčius ir prie jų prisitaikyti. Tinkamos SEO paslaugos, teikiamos internetiniams tinklalapiams, padeda paieškos sistemoms lengviau pateikti tikslinius rezultatus kiekvienam interneto vartotojui.

5. SEO paslaptis

Beveik nei vienas SEO profesionalas neišduos visų paslapčių, susijusių su jų atliekamu darbu. Ir tai visiškai suprantama, kadangi kiekvienas specialistas pasitelkia vis kitokias priemones, kurios efektyviai ir teigiamai veikia tinklalapių pozicijų paieškos sistemoje gerėjimą, nereikia tikėtis, kad viskas bus išdėstyta detaliai ir su pačiomis menkiausiomis smulkmenomis. Net ir knygos ar straipsniai apie šias paslaugas papasakoja tik bendrais bruožais ir gana abstrakčiai. Dėl šios priežasties nemažai daliai tinklalapių savininkų SEO yra tikra paslaptis. Būtent tai sulaukia labai didelio susidomėjimo ir padeda didinti optimizavimo paieškos sistemoms populiarumą.

Šių penkių išdėstytų priežasčių turėtų pakakti, kad būtų galima susidaryti įspūdį apie tai, kas yra SEO paslaugos, ir kodėl jos duoda tiek daug naudos ne tik tinklalapių savininkams, bet ir jų lankytojams. Siekiantys pritraukti didesnį tikslinių lankytojų srautą ir paskatinti pardavimus, neabejotinai turėtų išbandyti šių paslaugų teikiamą naudą.

Tinklinis marketingas gali tapti tikru iššūkiu

Tinklinis marketingasDidelis žmonių skaičius reiškia didelį tinklą ir dideles verslo perspektyvas. Tačiau toks scenarijus būna ne visada. Tinklinis marketingas yra kietas riešutėlis, todėl yra ne viena klaida, kurią nuolat kartoja daugelis verslininkų.

Didelis tinklas: Didžiulio tinklo sukūrimas be jokios abejonės reikalauja didelių pastangų. Tačiau vis dar didžiausias iššūkis yra susijęs su turimo tinklo išsaugojimu. Kuo daugiau ryšių turėsite, tuo mažiau laiko galėsite jiems skirti. Turite nustatyti optimalų ryšių skaičių, kuriuos sugebėsite tinkamai aptarnauti. Nesistenkite turėti didelio tinklo, kurio negalėtumėte sėkmingai vystyti.

Per daug arba apskritai jokių patarimų: Patarimas jūsų verslui gali būti naudingas, tačiau gali ir jį sugadinti. Aplinkybių ignoravimas gali pakenkti jūsų verslui, tačiau nereikėtų pamiršti, kad per didelė patarimų, atsiliepimų ir skirtingų nuomonių gausa taip pat kelia didelį pavojų. Išvystykite santykius su keliais patyrusiais verslininkais, kurie jūsų nišoje sėkmingai sukūrė ir pardavė savo verslus.

Tinkamai neįvertinama socialinė žiniasklaida: Iš tiesų socialinė žiniasklaida prisideda ne tik prie bendrovės prekės ženklo vystymo, bet ji taip pat yra vienas iš žymiausių ir pagrindinių reklamos šaltinių. Daugelis verslininkų ignoruoja socialinės žiniasklaidos priemones ir tokiu būdu praranda puikią progą pristatyti savo produktą. Mažesnė reklama reiškia mažesnį verslą.

Prasti sprendimai renkant lėšas: Be pinigų jūsų vystomas tinklinis marketingas negali judėti į priekį – tai elementari sąlyga. Kur kas sudėtingesnis aspektas yra išsiaiškinti, kiek lėšų jums reikia ir kur jų rasti. Labai svarbu tvirtai nustatyti savo lėšų rinkimo strategiją ir tinkamai ją įgyvendinti.

Netinkamų žmonių samdymas: Nuostabios idėjos nepadaro jūsų sėkmingu. Žmonės, kuriuos jūs samdote, yra tie, kurie įgyvendina jūsų idėjas ir kuria jūsų tinklinio marketingo verslo sėkmę. Netinkamų žmonių pasirinkimas gali sužlugdyti jūsų verslą. Būtent todėl darbuotojų samda yra tokia svarbi ir turi būti tinkamai įvertinta. Pagalvokite, kaip suburti tokią komandą, kurios nariai turėtų tokių įgūdžių ir savybių, kurių neturite jūs patys. Jums reikia kažko, kas atliktų svarbų vaidmenį ir padėtų sulaukti sėkmės.

Nuvertinamas kontaktų užmezgimas: Galiausiai jūsų sėkmė priklauso nuo jūsų sugebėjimo užmegzti kontaktus. Jei jūs nebendrausite su potencialiais savo klientais ir rinkos ekspertais, prarasite daugybę galimybių. Kontaktų užmezgimo darbus įrašykite į svarbiausiųjų užduočių sąrašą. Tokiu būdu stiprės jūsų, kaip verslininko ir idėjinio lyderio, autoritetas.

Užmezgant kontaktus koncentruojamasi į kiekį, o ne įvairovę: Žinoma, kontaktų skaičius yra svarbus dalykas, tačiau dar svarbiau yra tai, kiek skirtingų rūšių kontaktų jūs turite. Nepamirškite kurti ryšius su žmonėmis, kurie atstovauja skirtingoms sritims.

Atminkite: Klaidos yra puikus kelias į sėkmę. Laiku atpažįstant ir tinkamai įvertinant padarytas klaidas, tinklinis marketingas gali pakilti į aukštesnį lygį. Elkitės nuosekliai, būkite atsidavę, užtikrinti ir – svarbiausia – būkite savimi!