
Tai, ką girdime, išskiria, pabrėžia, įprasmina, sureikšmina. Muzika daro didžiulį poveikį žmogaus smegenims ir elgesiui, o įmonės gali tai panaudoti savo naudai, atidžiai pasirinkdamos savo klientams ir darbuotojams teikiamą garso patirtį. Foninė muzika nėra tik prekės ženklo rinkodaros strategijos priedas, ji vaidina lemiamą vaidmenį kuriant prekės ženklo tapatybę ir atmintį apie jį. Foninė muzika gali turėti didelės įtakos vartotojų pažinčiai su prekės ženklu bei tolimesniam jo suvokimui. Tai gali sukelti teigiamas emocijas, sukurti ilgalaikį įspūdį ir išugdyti unikalią prekės ženklo asmenybę.
Atraskite personalizuoto muzikos fono jūsų versle privalumus. Sužinokite, kaip tai gali pagerinti klientų patirtį, pagerinti prekės įvaizdį, sukurti teigiamą atmosferą ar padidinti produktyvumą savo darbuotojų produktyvumą.
Koks yra foninės muzikos vaidmuo kuriant prekės ženklą?
Foninė muzika vaidina lemiamą vaidmenį kuriant prekės ženklą, nes padeda sukurti įsimintiną ir emocinį ryšį tarp vartotojų ir prekės ženklo. Tai gali labai paveikti vartotojų suvokimą apie prekės ženklą ir pagerinti bendrą klientų patirtį bei daryti įtaką pirkimo sprendimams. Nuo mažmeninės prekybos parduotuvių iki skaitmeninės žiniasklaidos platformų įvairiose rinkodaros kampanijose yra naudojama foninė muzika, kad pagerintų prekės ženklo atpažinimą ir klientų lojalumą. Be to, foninė muzika yra veiksmingas būdas sukurti nuoseklų prekės ženklo identitetą. Pasirinkę tinkamą muziką, kuri rezonuoja su tiksline auditorija, prekės ženklai gali išsiskirti įmonę iš kitų net ir išsiskirti perpildytoje rinkoje.
Kaip muzika sukuria klientų lojalumo jausmą?
Muzika daro įtaką mūsų nuotaikai, elgesiui ir emocijoms ir turi užslėptos galios, kuri dešimtmečius buvo naudojama siekiant pagerinti klientų patirtį. Muzika ne tik gali apibrėžti verslo toną, bet ir sukuria unikalią atmosferą, per kurią vartotojai gali išties save asocijuoti ir rasti bendrumą su paslaugomis, prekės ženklu ar įmone. Veiksmingai naudojama muzika gali sukurti ryšį tarp įmonės ir jos klientų, galiausiai paskatindama klientų lojalumą. Kruopščiai parinktas grojaraštis gali sustiprinti teigiamą prekės ženklo suvokimą ir paskatinti klientus likti ilgiau, išleisti daugiau ir sugrįžti dar kartą. Pramonėje, kurioje klientų išlaikymas yra labai svarbus, muzika gali būti galinga priemonė kuriant ilgalaikius verslo ir klientų santykius.
Kokios muzikos rūšys geriausiai tinka kuriant prekės ženklą?
Geriausiai veikia ta muzika, kuri rezonuoja su tiksline auditorija, perteikia prekės ženklo vertybes ir sukuria emocinį ryšį. Pavyzdžiui, džiazas, klasikinė ir instrumentinė muzika gali padaryti stebuklus prabangiems prekių ženklams, o nuotaikinga moderni muzika labiau tinka į jaunimą orientuotiems, greito tempo prekių ženklams. Todėl tikslinės auditorijos supratimas ir derinimas su muzikos žanru gali padėti sukurti prekės ženklo patirtį, kuri palieka ilgalaikį įspūdį. Apibendrinant, svarbiausia yra rasti muziką, kuri atspindėtų prekės ženklo asmenybę ir palengvintų auditorijos ryšį su prekės ženklu.
Kaip rasti tinkamą muziką savo prekės ženklui?
Kaip prekės ženklo savininkui ar rinkodaros specialistui, norint perteikti pageidaujamą žinutę ir emocinį poveikį tikslinei auditorijai, labai svarbu rasti tinkamą muziką, kuri reprezentuotų tam tikrą prekės ženklą. Yra keli būdai rasti tobulam garsui. Galite pradėti identifikuodami savo prekės ženklo tapatybę ir vertybes bei rasti jas atitinkančią muziką. Taip pat galima atlikti savo auditorijos tyrimus ir sužinant jų pageidavimus, lengviau parinkti tinkamą muziką.
Kaip užtikrinti, kad mano foninė muzika neerzintų klientų?
Nors muzika gali veiksmingai nulemti koks yra įstaigos tonas ir atmosfera, labai svarbu pasirinkti tinkamą muzikos rūšį, kuri neblaškytų ir neerzintų klientų. Svarbiausia pasirinkti muziką, atitinkančią verslo filosofiją ir tikslinės auditorijos demografinius rodiklius. Atsižvelkite į muzikos garsumą ir įsitikinkite, kad ji nėra per garsi tam tikroms klientų grupėms. Stebėkite muzikos tempą, atsižvelgdami į tai, kas nėra per greita ar per lėta, nes tai gali neigiamai gali paveikti jūsų klientų nuotaiką. Jei demografija yra plati arba jums trūksta informacijos apie tikslinę auditoriją, geriausias patarimas būtų laikytis kažko neutralaus. Be to, apsvarstykite galimybę atlikti klientų apklausas, kad gautumėte atsiliepimų apie grojamą muziką.
Kaip dažnai turėčiau keisti foninę muziką?
Nėra taisyklės, kaip dažnai turėtumėte keisti foninę muziką. Dažniausiai kartą per mėnesį keičiami muzikos grojaraščiai, jei muzika naudojama darbo vietoje ar įstaigoje su dažnai grįžtančiais klientais, kurie jūsų komercinėse patalpose ar darbovietėje, pavyzdžiui, kavinėje ar restorane, praleido ilgiau nei vieną valandą. Jei esate maža kasdieninių prekių parduotuvė, į kurią klientai užsuka kasdien greitam apsipirkimui, turėtumėte apsvarstyti galimybę pakeisti muzikos grojaraščius bent kartą per du mėnesius. Nepaisant pasirinkto grojaraščių dažnumo, keičiant rekomenduojama prisitaikyti prie sezoniškumo, šventinių laikotarpių ar artėjančių renginių ir akcijų.
Kokiais kitais būdais naudojant muziką galima stiprinti prekės ženklo tapatybę?
5 pagrindiniai muzikos panaudojimo būdai kuriant stiprią prekės ženklo tapatybę
• Įmonės garso logotipas. Vienas iš būdų stiprinti prekės ženklą yra sukurti individualius garsines vinjetes, arba, kitaip tariant, garsų logotipą, įkūnijantį prekės ženklo vertybes ir žinutes.
• Foninė muzika verslo vietose ir skaitmeniniuose kanaluose. Muzika gali padėti pagerinti bendrą klientų patirtį kuriant personalizuotus grojaraščius komercinėse patalpose arba skaitmeniniuose kanaluose. Foninė muzika klientų lankymosi ir apsipirkimo vietose sukuria įsimintiną ir išskirtinį prekės ženklo identitetą.
• Produktų ar paslaugų kampanijos su muzika. Stiprus prekės ženklas visada turėtų apsvarstyti galimybę savo reklamos kampanijoms naudoti specialiai pritaikytą muziką ir jos tekstus. Muzikos įtraukimas į reklaminį vaizdo įrašą gali sukurti emocinius ryšius su žiūrovu ir palikti ilgalaikį prekės ženklo įspūdį.
• Partnerystė su menininkais. Kitas būdas išnaudoti muziką kuriant tvirtą prekės ženklo įvaizdį yra bendradarbiauti su atlikėjais ir kūrėjais, kurių muzika rezonuoja su prekės ženklo vertybėmis ir estetika.
• Kuruojami grojaraščiai. Prekės ženklas gali bendradarbiauti su muzikos kuratoriais, kurie įmonės ar prekės ženklo vardu kurtų kuruoti grojaraščius platinamus žinomose platformose, atspindinčius prekės ženklą, filosofiją ir tapatumą.
Ar yra kokių nors pavojų naudojant foninę muziką kuriant prekės ženklą?
Dažniausios 4 rizikos
• Muzika nesuderinama su bendru prekės ženklu. Pasirinkus muziką, kuri neatitinka kitų prekės ženklo elementų, prekės ženklas gali klaidinti vartotojus, skelisti skirtingą istoriją ir neišlaikyti pažado klientams.
• Asociacijos su kitais prekių ženklais. Populiarios dainos pasirinkimas neatsižvelgiant į jos žodžius ar asociacijas su kitais prekių ženklais gali neigiamai paveikti prekės ženklo identitetą. Svarbu užtikrinti, kad muzikos tekstai ar žinutė atitiktų prekės ženklo vertybes ir tikslinės auditorijos jausmus.
• Erzinanti ir pasikartojanti muzika. Kita klaida – pasikartojančių ar erzinančių melodijų naudojimas, kuris gali lemti vartotojų praradimą.
• Įstatymo pažeidimas. Galiausiai, negavus reikiamų licencijų ir leidimų, gali kilti teisinių problemų ir pakenkti prekės ženklo reputacijai.
Trumpai Shakespeare Music sprendimas
Muzikos naudojimas verslui be profesionalių patarimų gali pakenkti prekės ženklo įvaizdžiui. Shakespeare Music – tai muzikos prodiuserių, muzikos rinkodaros specialistų ir teisininkų komanda, užtikrinanti, kad muzika kurtų naudą, padėtų sukurti stipresnį prekės ženklą ir padidintų klientų įsitraukimą bei lojalumą. Tinkamai parinkta muzika gali padėti perteikti prekės ženklo asmenybę, vertybes ir žinutes, o tai galiausiai padidins prekės ženklo pripažinimą ir lojalumą. Todėl prekės ženklai turi vengti „pasidaryk pats“ pasirinkimo ir investuoti į muzikos profesionalų, kuriančių ir renkančių muziką, atitinkančią prekės ženklo viziją ir tikslus.