
Būtų ganėtinai sudėtinga paprieštarauti teiginiui, kad technologijos aktyviai keičia mūsų pasaulį bei mąstymą. Technologijos sparčiai vystosi ir kasdien paliečia vis naują rinką. Kiekvieną dieną naudojamės jomis vis daugiau, o įvairių sričių profesionalai nevengia pasinaudoti technologijų privalumais tam, kad palengvintų savo darbo rutiną bei pasiektų kuo efektyvesnių rezultatų. Darbuotojų paieška nėra išimtis – yra daug naujų tendencijų, kurios yra aktyviai taikomos personalo atrankos srityje kasdien.
Technologijos pakeitė tai, kaip HR vadovai bei įdarbinimo agentūros kasdien atlieka savo darbus. Visas personalo paieškos procesas yra pasikeitęs ir senosios technikos patobulėjo su naujų išradimų atsiradimu. Kiekvienais metais atsiranda vis naujų personalo atrankos taktikų, tačiau ne visos jos yra efektyvios. Būtent todėl, aptarsime kelias dėmesio vertas tendencijas, kurios padeda darbuotojų atrankose.
Rinkodara darbuotojų paieškai
Šiomis dienomis rinkodaros poreikis auga ir kiekvienas verslas stengiasi vystyti šią sritį. Įdarbinimo agentūros taip pat pradėjo naudotis rinkodaros privalumais. Tinkamai sustyguota rinkodaros taktika gali padėti pritraukti talentingus žmones bei tinkamus darbuotojus. Žinant kaip tinkamai suformuoti darbo skelbimą tam tikrai darbuotojų grupei ar nišai, galima labai greitai atrasti tinkamus kandidatus reikiamoms pozicijoms. Taip pat, gerai išvystyta rinkodaros strategija gali padėti įmonėms ne tik pritraukti geriausius talentus, bet ir išlaikyti jau esamus darbuotojus.
Sumažėjęs popierinių gyvenimo aprašymų poreikis
Labai didelė dalis darbo ieškančių žmonių šiais laikais paieškoms naudoja savo mobiliuosius telefonus. Tai reiškia, kad ir savo gyvenimo aprašymus jie siunčia įmonėms arba įdarbinimo agentūroms elektroniniu būdu. Toks išdėstymas atneša daug privalumų įmonėms, nes nebereikia kaupti daug popierinių dokumentų ir rūpintis duomenų saugumu. Iš kitos pusės, taip pat ir darbuotojams popierinių gyvenimo aprašymų poreikio išnykimas atnešė daug naudos, nes siųsti savo aplikaciją dėl darbo tapo žymiai greičiau ir paprasčiau.
Video interviu – dažna įdarbinimo proceso dalis
Labai dažnai, siekiant gauti aukštesnės pozicijos darbo pasiūlymą, per antrą interviu prašoma atlikti video apklausą. Šis žingsnis taip pat yra nauja tendencija darbuotojų atrankos sferoje. Pagrindinis šios naujovės privalumas yra tas, kad atrankų specialistai gali paprasčiau bei lengviau susidaryti pirmąjį įspūdį apie žmogų. Maža to, video interviu sutaupo atrankų specialistams daug laiko, kurį jie būtų skyrę gyviems susitikimams.
Žvelgiant iš darbuotojų perspektyvos, video interviu gali būti šiek tiek gąsdinantis dalykas. Iš kitos pusės, tai gali būti puiki proga parodyti savo stipriąsias puses. Visgi, video interviu praktika nėra naudojama labai dažnai. Ar žmogui teks tokį atlikti priklauso nuo įmonės, į kurią darbinamasi, ir nuo pozicijos, į kurią pretenduojama. Taip pat, svarbu paminėti ir tai, kad šis darbuotojų paieškos žingsnis yra žymiai populiaresnis vakaruose, nei Lietuvoje.
Nors, iš pirmo žvilgsnio, personalo atranka gali atrodyti labai paprastu procesu, norint įdarbinti tinkamą darbuotoją reikia atsižvegti į daugybę faktorių, todėl darbuotojų ir personalo atranką rekomenduojame patikėti savo srities profesionalams. Daugiau informacijos apie darbuotojų paieškos paslaugas rasite čia: https://jugum.lt/paslaugos/personalo-paieska-ir-atranka/