Didelis žmonių skaičius reiškia didelį tinklą ir dideles verslo perspektyvas. Tačiau toks scenarijus būna ne visada. Tinklinis marketingas yra kietas riešutėlis, todėl yra ne viena klaida, kurią nuolat kartoja daugelis verslininkų.
Didelis tinklas: Didžiulio tinklo sukūrimas be jokios abejonės reikalauja didelių pastangų. Tačiau vis dar didžiausias iššūkis yra susijęs su turimo tinklo išsaugojimu. Kuo daugiau ryšių turėsite, tuo mažiau laiko galėsite jiems skirti. Turite nustatyti optimalų ryšių skaičių, kuriuos sugebėsite tinkamai aptarnauti. Nesistenkite turėti didelio tinklo, kurio negalėtumėte sėkmingai vystyti.
Per daug arba apskritai jokių patarimų: Patarimas jūsų verslui gali būti naudingas, tačiau gali ir jį sugadinti. Aplinkybių ignoravimas gali pakenkti jūsų verslui, tačiau nereikėtų pamiršti, kad per didelė patarimų, atsiliepimų ir skirtingų nuomonių gausa taip pat kelia didelį pavojų. Išvystykite santykius su keliais patyrusiais verslininkais, kurie jūsų nišoje sėkmingai sukūrė ir pardavė savo verslus.
Tinkamai neįvertinama socialinė žiniasklaida: Iš tiesų socialinė žiniasklaida prisideda ne tik prie bendrovės prekės ženklo vystymo, bet ji taip pat yra vienas iš žymiausių ir pagrindinių reklamos šaltinių. Daugelis verslininkų ignoruoja socialinės žiniasklaidos priemones ir tokiu būdu praranda puikią progą pristatyti savo produktą. Mažesnė reklama reiškia mažesnį verslą.
Prasti sprendimai renkant lėšas: Be pinigų jūsų vystomas tinklinis marketingas negali judėti į priekį – tai elementari sąlyga. Kur kas sudėtingesnis aspektas yra išsiaiškinti, kiek lėšų jums reikia ir kur jų rasti. Labai svarbu tvirtai nustatyti savo lėšų rinkimo strategiją ir tinkamai ją įgyvendinti.
Netinkamų žmonių samdymas: Nuostabios idėjos nepadaro jūsų sėkmingu. Žmonės, kuriuos jūs samdote, yra tie, kurie įgyvendina jūsų idėjas ir kuria jūsų tinklinio marketingo verslo sėkmę. Netinkamų žmonių pasirinkimas gali sužlugdyti jūsų verslą. Būtent todėl darbuotojų samda yra tokia svarbi ir turi būti tinkamai įvertinta. Pagalvokite, kaip suburti tokią komandą, kurios nariai turėtų tokių įgūdžių ir savybių, kurių neturite jūs patys. Jums reikia kažko, kas atliktų svarbų vaidmenį ir padėtų sulaukti sėkmės.
Nuvertinamas kontaktų užmezgimas: Galiausiai jūsų sėkmė priklauso nuo jūsų sugebėjimo užmegzti kontaktus. Jei jūs nebendrausite su potencialiais savo klientais ir rinkos ekspertais, prarasite daugybę galimybių. Kontaktų užmezgimo darbus įrašykite į svarbiausiųjų užduočių sąrašą. Tokiu būdu stiprės jūsų, kaip verslininko ir idėjinio lyderio, autoritetas.
Užmezgant kontaktus koncentruojamasi į kiekį, o ne įvairovę: Žinoma, kontaktų skaičius yra svarbus dalykas, tačiau dar svarbiau yra tai, kiek skirtingų rūšių kontaktų jūs turite. Nepamirškite kurti ryšius su žmonėmis, kurie atstovauja skirtingoms sritims.
Atminkite: Klaidos yra puikus kelias į sėkmę. Laiku atpažįstant ir tinkamai įvertinant padarytas klaidas, tinklinis marketingas gali pakilti į aukštesnį lygį. Elkitės nuosekliai, būkite atsidavę, užtikrinti ir – svarbiausia – būkite savimi!